Розробка моделі та створення БД Microsoft Access. Заповнення інформаційних масивів. Робота з об’єктами БД Microsoft Access. Створення запитів для отримання підсумкової інформації. Створення та друкування звітів Access.

На занятті «Розробка моделі та створення БД Microsoft Access. Заповнення інформаційних масивів. Робота з об’єктами БД Microsoft Access. Створення запитів для отримання підсумкової інформації. Створення та друкування звітів Access.» я дізналася про більш широкий спектр можливостей програми Access, а саме можливість експортувати дані в Excel, це дуже корисна функція.Я зрозуміла наскільки складною і функціональною є програма, і наскільки важку роботу виконують люди, які щоденно вираховують тарифні ставки, стаж роботи і нараховують аванс і заробітну плату. Я навчилася транспорту вати дані з Access в Excel, вираховувати суму авансу, кількість відпрацьованих років, суму доплати за класність і стаж.
Найбільший мій успіх це виконана правильно, сподіваюсь, практична робота, і подолання всі труднощів, що виникли в ході її виконання. Мої найбільші труднощі це створення Форми-Працівники, а саме її графічне оформлення в режимі Конструктор і встановлення фонового зображення. Спочатку у мене не виходило створювати звіти, але я вже вмію це робити. Я задоволена результатом своєї роботи. Я б полегшила виконання роботи студентам і не використовувала б експорт в Excel. Найбільш мене здивували можливості програми, які можуть полегшити роботу, якщо вміти ними користуватися. Мені ще слід вдосконалити навички у створенні звітів, зокрема графічного оформлення і використанні фільтра при користуванні Excel. Метою було виконання поставленого завдання, я її досягла.

Добавить комментарий

