Розробка документів Microsoft Excel. Моделювання розрахун-ків. Надбудова Пошук рішення. Графічне представлення ін-формації: побудова діаграм, гістограм.Підготовка і друкування документів Microsoft Excel 2010.

На занятті «Розробка документів Microsoft Excel. Моделювання розрахунків. Надбудова Пошук рішення. Графічне представлення ін-формації: побудова діаграм, гістограм.Підготовка і друкування документів Microsoft Excel 2010.» я дізналася про можливі розв`язки математичних задач, зокрема транспортних, за допомогою табличного процесора MicrosoftExcel, я зрозуміла що ця програма значно полегшує життя людей, яким щоденно доводиться проводити складні розрахунки, для цього досить вміти нею користуватися, що хоч і складно, проте можливо. Я не можу сказати що я навчилася нею користуватися, оскільки, певні навички простих розрахунків я отримала ще на 1 курсі, а на сьогоднішній день можу сказати що поглибила їх або ж закріпила. Найбільший мій успіх це виправлення помилок, допущених в результаті виконання роботи, і правильний результат. Найбільші труднощі це введення формул і обмежень, які і були моєю помилкою, але я її виправила. Спочатку в мене були проблеми з формулами, оскільки, я була недуже уважна, але я їх виправила. Я майже задоволена результатом роботи. Майже тому, що в мене виникли певні труднощі. Я б замінила завдання на більш прості. Хоча завдання і цікаве, проте складне. Найбільше мене здивувало саме завдання, я думала що воно буде схоже на те, яке ми виконували на практичних заняттях, але мої сподівання не виправдали себе. Вважаю, що мені слід попрацювати над задачами такого типу, зосереджуючи увагу на всіх нюансах і деталях, зокрема, звернути увагу на формули і обмеження. Моєю метою було повторення того, що я знаю і набуття та закріплення нових знань, мету я виконала на 70%.

Добавить комментарий

