Розпізнавання тексту за допомогою OSR-програм. Переклад тексту.Редагування, форматування документів Microsoft Word. Друкування текстових документів.

На занятті «Розпізнавання тексту за допомогою OSR-програм. Переклад тексту.Редагування, форматування документів Microsoft Word. Друкування текстових документів.» я:
дізналася про функцію перекладу тексту в програмі Word, за допомогою вкладки «Прополинг ОФИС», про програму розпізнавання символів із графічного зображення FineReader, про широкий спектр можливостей цих програм.

уууу
Я зрозуміла, що переклад тексту онлайн-перекладача Google дещо відрізняється від перекладу тексту за допомогою ProLing Office, виявила недоліки та недоречності в перекладі кожного з перекладачів, намагалася їх виправляти.
Навчилася користуватися перекладачем ProLing Office, за допомою якого я зможу в подальшому житті перекладати тексти з російської на українську мову не використовуючи Інтернет; навчилася розпізнавати об`єкти, з допомогою програми розпізнавання символів із графічного зображення FineReader, ця навичка допоможе мені в майбутньому, полегшить навчання.
Найбільший мій успіх це відсутність наявності графічних зображень в моєму варіанті, що полегшило мою роботу.
Найбільші труднощі — переклад слів з російської мови, які перекладачі переклали недоречно, неточно; перебудова речень.
Спочатку в менене виходило розпізнавання символів із графічного зображення FineReader, але я зрозуміласвою помилку і виправила її, тепер я вмію користуватися цією програмою.
Я задоволена результатом своєї роботи! Оскільки, я отримала нові навички та уміння.
Найбільше мене здивували можливості програм, які на заняятті я використовувала.
Зміни в хід виконання? Незнаю…Мене все влаштовує, було цікаво. Хоча, я б додала інструктивні картки з покроковим виконанням завдання.
Вважаю що мені слід попрацювати з перекладачем та вивчити його можливості.
На сьогодні я ставила перед собою мету навчитися користуватися перекладачем в програмі Word і програмою FineReader. Я вважжаю що я її досягла, хоча і частково, здлбуті знання я буду використовувати в навчанні та житті.

Добавить комментарий

